RAKAN-RAKAN SEALIRAN

Tuesday, January 22, 2013

KELEGAAN


Assalamualaikum..^__^ Y


         Alhamdulillah.. selesai segala dugaan semester 5.. Harap-harap lulus dengan cemerlang dan tak ada sangkat apa-apa ..Seminggu selepas ini menempuhi zaman pekerjaan pulak..huhuhu.. huarghh.. mcm tak percaya jer lepas ni kena pergi praktikal..lepas tu habis blaja.. In Shaa Allah.. semoga dipermudahkan segalanya..

        Lama sangat rasanya meninggalkan dunia blogging ni..kalau dulu time diploma ada je masa terluang sikit mesti akan update.. malangnya dunia degree dan diploma tersangat laaa berbeza. Baru ku tahu betapa mencabar nya kehidupan ini..itu baru sikit deeba lalui.. akan datang pasti lebih banyak dugaan yang mendatang yang lebih mencabar. Yakinkan diri bahawa setiap cabaran itu membantu kita untuk lebih dewasa dan kuat dimasa akan datang.. In Shaa Allah.. =)

         Terasa sedikit kekok mahu menulis di ruangan ini disebabkan lama meninggalkan ruang ini..puhh..puhh..puhh..*sambil tiup-tiup habuk dekat blog* heheh

        Deeba harap lepas ini ada masa untuk berblogging.. deeba akan cari masa untuk menulis macam-macam entry lepas ini.. In Shaa Allah..



Thanks =D




No comments: